ORDRE VIA KUNDEKONTO ELLER SOM GÆST
Du kan oprette en returordre ved at logge ind på din kundekonto eller ved at søge efter din ordre på denne side. Du får tilsendt en returlabel pr. mail. Den skal du sætte på pakken, som du derefter indleverer i en pakkeshop.
Bed om at få en kvittering, når du sender pakken, så du kan følge pakkens status. Kundeservice kan også få brug for denne kvittering, hvis du spørger os om status på din returnering og returbetalingen.
NB: Du har 30 dage til at fortryde dit køb. Denne fortrydelsesfrist regnes fra dagen efter den dag, hvor du har modtaget varen. Hvis du har bestilt flere varer på en gang, regnes fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Når du har oprettet en returordre, skal du sende varen inden for 14 dage.
Du kan returnere en vare på følgende betingelser:
- Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
- Du har pligt til at behandle varen og emballagen forsigtigt indtil fortrydelsesfristens udløb.
- Du må kun pakke varen ud, i det omfang det er nødvendigt for at kunne vurdere, om du ønsker at beholde varen.
- Emballagens og tilbehørets stand skal (i videst muligt omfang) være som ny, så vi straks kan sælge varen igen.
Varer, som ikke kan returneres:
- Varer, som er specialfremstillet til dig
- Gavekort, som allerede er indløst.